پشتیبان شرکت آسان پرداخت پرشین

این وبلاگ متعلق به پشتیبانان دستگاه های شرکت آسان پرداخت پرشین می باشد

پشتیبان شرکت آسان پرداخت پرشین

این وبلاگ متعلق به پشتیبانان دستگاه های شرکت آسان پرداخت پرشین می باشد

پشتیبان شرکت آسان پرداخت پرشین

به نام خدا
با عرض سلام
این وبلاگ متعلق به پشتیبانان دستگاه های کارت خوان شرکت آسان پرداخت پرشین ( پرشین سوئیچ ) می باشد و هدف ارتباط این پشتیبانان با همکدیگر و بررسی مشکلات موجود پشتیبانان می باشد
امیدواریم تک تک شما عزیزان پشتیبانان شرکت آسان پرداخت پرشین زندگی خوب و آرامی داشته باشید

بایگانی

اسامی برندگان مرحله دوم قرعه کشی آپ

سه شنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۳، ۰۵:۵۶ ب.ظ

با حضور نماینده سازمان صدا و سیما و مدیران شرکت آسان پرداخت برندگان دومین مرحله از قرعه کشی های آپ معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی شرکت آسان پرداخت، این شرکت جهت تکریم و تشویق کاربران کد #733* از ابتدای سال جاری اقدام به برگزاری قرعه کشی نمود که در این قرعه کشی ها تعداد 3 دستگاه خودرو تویوتا یاریس ، 73 دستگاه گوشی تلفن همراه هوشمند و 733 ربع سکه بهار آزادی به عنوان جایزه در نظر گرفته شد.
بر این اساس در دومین مرحله از این قرعه کشی ،طی مراسمی با حضور مدیران ارشد شرکت آسان پرداخت، هنرپیشه های محبوب سینما و همچنین نماینده سازمان صدا و سیما، برندگان 33 ربع سکه بهار آزادی و 35 دستگاه گوشی تلفن همراه و همچنین دومین خودروی تویوتا به قید قرعه انتخاب و معرفی شدند.
اسامی برندگان همراه اولی و ایرانسلی این دور از قرعه کشی آپ به شرح زیر می باشد.

جایزه نام پدر نام برنده موبایل
ربع سکه بهار آزادی الله داد محمد کریمی پور 910***4710
ربع سکه بهار آزادی محمد حسین علی صیامی 910***9541
ربع سکه بهار آزادی مهدی آیدا روستایی 910***8408
ربع سکه بهار آزادی محمد علی آصف کاظمی 910***9687
گوشی تلفن همراه محمد علی افق شاهانی 911***0665
ربع سکه بهار آزادی یونس سحابه مهدی زاده 911***7139
گوشی تلفن همراه خان قلی بهنام شاکرزاده 911***2978
گوشی تلفن همراه غلامرضا رحیم مقدسی 912***1998
گوشی تلفن همراه حسین صادق زارعی 913***0186
گوشی تلفن همراه حسین رضا سلاقجه 913***7493
ربع سکه بهار آزادی یدالله روح الله عباسی 913***1643
ربع سکه بهار آزادی میرداد شنبه رمشکی 913***2504
ربع سکه بهار آزادی ملک محمد کوروش پایدار 913***9882
گوشی تلفن همراه ضرغام کبری اصلانی 914***0570
ربع سکه بهار آزادی عادل پرویز مهینی 914***3427
گوشی تلفن همراه محمد ناهید حافظی زاده 915***5565
گوشی تلفن همراه محمد علی محمد سلیمی ایرج 915***3806
ربع سکه بهار آزادی حسین حمید ابراهیمی 915***5632
گوشی تلفن همراه شیرمحمد یونس رئیسی 915***7784
ربع سکه بهار آزادی مراد محسن فولادی 916***2889
گوشی تلفن همراه علی محسن لری نژاد 916***3665
ربع سکه بهار آزادی طاهر حسین حسنی معظم 916***8422
گوشی تلفن همراه علی ملیحه سالاری 917***5198
گوشی تلفن همراه لهداد خداداد بناغ 917***3485
گوشی تلفن همراه حاجتی محمد نصیریان 917***8019
گوشی تلفن همراه حسین عبدالله خشنود 917***9521
ربع سکه بهار آزادی رضا امیر حسین میرقصیری 919***0215
گوشی تلفن همراه محمد طاهره مخلص 919***9104
گوشی تلفن همراه نوروزعلی محمد خسروی 919***7023
ربع سکه بهار آزادی خلیل امیرحسین جوهرچی 919***9550
گوشی تلفن همراه علی اکبر حسن نردینی 919***4492
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۴/۲۴
پشتیبان آسان پرداخت

برندگان

آسان پرداخت

نظرات  (۸۵)

۰۳ دی ۹۳ ، ۱۶:۱۷ محسن قنبری
سلام، ممنون به خاطر اطلاع رسانی خوبتون،به تمامی برنگان هم تبریک میگم
۰۳ دی ۹۳ ، ۱۶:۲۱ گلی داودی
سلام.تبریک میگم به برنده ها
۰۳ دی ۹۳ ، ۱۶:۳۸ یکی از مشتری ها
سلام چه جالب حتی یک ایرانسلی تو اسامی نبود این نشون میده که شما قرعه کشیتون ایراد داره یا اصلا ایرانسلی توش نبوده
پس برنده تویوتا چه کسی بود!! !!!؟
با سلام 
اول تبریک میگم به برندگان  اگه قرعه کشی در کار بوده باشه 
دوم  همانطور که دوستمون گفت چرا یک ایرانسلی نبود 
سوم  چرا بیشتر برندگان از شهرستان هستند 
چهارم چنتا از اسمها هست که در هر دو قرعه کشی نامشان جزو برندگان می باشد 
 به نظر شک برانگیزه  
 این اواخربقدری با وسوسه جایزه ماشین  برای هر نوع تبلیغات استفاده میکنند  تا مردم رو وادار به خرید ویا انجام تراکنش  میکنند  دیگه ادم نمی تونه هیچ چیرو باور کنه 

سلام امتیازم 1600 هستش چی میشه منم برنده بشم .....
سلام اقایونو خانوما اینا همه الکیه

الکی هم به این قرعه کشیا چشم نبندید................................................................................................................................................................................................................................
۰۸ بهمن ۹۳ ، ۲۱:۴۹ ایمان کناررودی
سلام والاه من نمیدونم قرعه کشی شما چطوری امتیازمن یه باربه هزاررسیدالان هم هفتصدولی هنوزیه شارژگیرمون نیمده چه برسه...
۰۸ بهمن ۹۳ ، ۲۱:۵۵ بازم ایمان
کاشکی ماهم یه چیزی میبردیم ههههههههههههی
سلام
دوستان من نمیدونم قرعه کشی داره یا نه اما همینکه شارژ مجانی میده واسه من یک دنیا جایزه هست فقط کافیه هر زوز ی تکونی ب گوشیتون بدین همین شاید تا بحال ۱۰ تا گرفته باشم
ملت تو خوب سر کار گذاشتید همه اش کلاهبرداری
وعده سر خرمن ب مردم ندهید لطفا .واقعا قرعه کشی در کار بوده ن خدا وکیلی 09330231508
۱۴ بهمن ۹۳ ، ۱۱:۰۱ مش قربون از کهنوج
دروغ نگو دروغگو 733دروغگو بس کن دیگ .فی سرات مستقیم بیا 
گیریم قرعه کشی مشکل داشته باشه
مهم قدمت رسانیه
من ک واقعا راضیم همین ک برای هر کارت شارژ بیرون نمیرم خودش خیلیه متشکر از آپ
سلام ، یه سوال دارم این شارژایی ک میگیریم و پیامش نمیاد وبر باد فنا میرن و چطور باید از شماها پس گرفت اگه هم نمیدیدن بگم ک راضی نیستم 
باسلام حدود یکسال ونیمی هست که بالسن سیستم اشنا شدم وحدود یکسال است که با اپ تمامی قبوض أب برق گاز تلفن ثابت و همراه و حتی هفته ای حدود ٤٠ الی ٥٠ هزارتومان خرید شارژ همراه اول وایرانسل انجام میدم میشه اگر واقعا ً صداقت داشته باشید حتی یکبار برنده نشوم چرا با تبلیغات دوروغ و بیپایه خودتان را نگه میدارید ما که کارمان انجام میشه دیگه چرا کلک و دروغ را پیشه کنیم خداوند تمام بندگان را به راه راست هدایت کند انشالله
۳۰ بهمن ۹۳ ، ۰۱:۰۵ سعید وجداندوست
برای من پیامک امد که برنده یک سکه شده ام ولی حالا اسم من چیست تا قبل از این پیام برام بیاد همه تراکنشهای خودم از ۷۳۳بود ولی بعد از خوردن سکه من توسط شماها به همه سفارش میکنم که از 780استفاده کنند که سر کا  لااقل نباشند مطمئنم اگر نگاه کنید من تو شهرم بیشترین تراکنش را داشتم 
با سلام با تبریک بخاطر برندگان آسان پرداخت می خواستم بپرسم که قرعه کشی بین خودتان انجام می دهید و اسامی خودتان را در میارید. بنده که تمام کارهای خودم را با آسان پرداخت انجام می دهم چرا برنده نشدم و خیلی های دیگه پس معلوم است اسامی کارمندان و دوستان خودتان را انداخته و قرعه کشی می کنید ما که راضی نیستیم و حلال نمی کنیم با تشکر
اره واقعا الکیه.
من الان بیش از سه ساله هیچ شارژر به جز آپ نخریدم.
امتیازم هم خیلی بالاست اما تا حالا هیچ جوایزی نه برنده شدم نه امتیاز خاصی بهم دادن.
منم میگم الکیه بابا.........
آقا ما جایزه نخواستیم یه لطفی کنین کارت شارژ سیم کارت های اعتباری روستایی هم به لیست تون اضافه کنین.
تا اونایی که سیم کارت روستایی دارن و تعدادشون هم کم نیست و کارت شارژشون زیاد گیر نمیاد هم راحت باشن.
سلام درست سه ساله که با این آپ شارژ میخرم وقبض  پرداخت میکنم تا حالا برنده  هم نشده ام
کاش ما بودیم......
http://asanpardakhat.ir/
میشه ما هم برنده شیم
با سلام
من بیش از دوساله خرید شارژ و پرداخت قبض هامو با 733 انجام میدم ولی تا حالا هیچی برنده نشدم الان هم بیشتر از  10000 امتیاز دارم تا برنده نشم هم با امتیازام شارژ نمیگیرم
من خوش شانسم
هر قرعه کشی که رفتم برنده شدم موندم اینجا چرا برنده نمیشم
اگه برنده نشم کلا بی خیال 733 میشم
من سکه میییییییییییییییخوااااااااام
۲۶ اسفند ۹۳ ، ۲۰:۵۶ عزیز علی اکرمی
سلام منم چند سالی هست که از آپ استفاده میکنم ولی خبر خوشی هم نرسیده کم کم دارم باور میکنم که واقعا الکیه امتیازم  واقعا تو این مدت زیاد شده
باسلام سال نو مبارک صبح عید پیام امد شما به  قرعه کشی آپ تبریک می گوییم خوشحال شدم امید وارم که همه ایرانیان خوشحال باشند محمد قادری شهرستان کاشمر روستای قوچ پلنگ
۰۲ فروردين ۹۴ ، ۱۴:۰۶ علیرضا افشاری
سلام یادمه هنوز کسی با ۷۳۳ بلد نبود من آپ میکردم بعدش هم به خیلی ها یاد دادم اما امان از دروغ الان دیگه به کسی پیشنهاد نمیدم زشته شعور آدم ها را زیر سوال میبرید     ۰۹۱۳۹۰۸۹۳۰۵

۱۱ فروردين ۹۴ ، ۱۰:۰۲ نعمت فرامرزی

باعرض سلام وتبریک سال نو به همه ایرانی های عزیز و کارکناب آپ

ممنونم از اینکه این سیستمو ران اندازی کردید.

اگه امکان داره کاری کنید که وقتی شارژ گرفتیم آخرین موجودیمونو بهمون اس کنه...

سیستمون عالیه و اگه اینکارو بکنید عالی ترم میشه...

سپاس فراوان از زحمات شا

۱۱ فروردين ۹۴ ، ۱۰:۱۲ نعمت فرامرزی
 

باعرض سلام وتبریک سال نو به همه ایرانی های عزیز و کارکنان آپ

ممنونم از اینکه این سیستمو راه اندازی کردید.

اگه امکان داره کاری کنید که وقتی شارژ گرفتیم آخرین موجودیمونو بهمون smsکنه...

سیستمون عالیه و اگه اینکارو کنید عالی ترم میشه...

سپاس فراوان از زحمات شما

والا الکی پیامک میدن برنده شدید خبری نیست. همش کلکه. ایرانسلی ها نامریین
سلام
من بیشتر از دوسال از 733شارژ میگیرم 10000امتیاز دارم چرا من برنده نمیشم پس!!!
والابه نظر منم همش الکیه باور نکنید
سلام.
اصن اگه بگیم قرعه کشی نمیخواهیم چطوره؟
خب  چرا امتیاز روزانه رو قطع کردید!
تنها دلخوشیمون اون بود که اونو هم قطع کردید٬
لطفا مسعولین عزیز رسیدگی کنند!
همش الکیه جمع کنید کاسه کوزه تونو
۰۳ خرداد ۹۴ ، ۰۷:۴۷ اکبرتیموری
من 3000تاامتیازدارم بدردترشی ریختن میخوره
خدا اصلا دروغگو ها رو دوست نداره 
۱۰ خرداد ۹۴ ، ۱۲:۰۷ مهران افلاکی
بیخود دلتونوخوش نکنید به هیچ کس جایزه نمیدن 
سلام وخسته نباشید بنده تا الان تمام قبوض اب برق کاز تلفن و....رابا آپ پرداخت کرده ام و به دههانفر هم این نرم افزار رو با بلوتوث دادهام وکلی هم شارژ خریدم ولی متاسفم .........
سلام وخسته نباشید بنده تا الان تمام قبوض اب برق کاز تلفن و....رابا آپ پرداخت کرده ام و به دههانفر هم این نرم افزار رو با بلوتوث دادهام وکلی هم شارژ خریدم ولی متاسفم .........
Başkasi yalan...

اگه راس میگین یه بار شماره دونفر از برندگان رو کامل بنویسین زنگ بزنیم بپرسیم ازشون... والله نمینویسین
همه اسامی هم الکیه اونجا چون ...
اصلا بیخیال 

باسلام

مشکل اساسی أسان پرداخت اگرقبضی قبلا پرداخت شده باشد

مجددا  هم توسط آسان پرداخت پرداخت می شود که باعث زیان مشتری می شود. واین امر مثلا درهمراه بانک ملی باگفتن قبض تکراری است به مشتری پیام می دهد وازپرداخت مجددقبض جلوگیری می کند .لطفا اصلاح بفرمایید.

واقعا که خیلی دروغگو و حقه بازید.
۲۵ تیر ۹۴ ، ۱۴:۲۵ محسن هستم
ای کاش من برنده بی ام و شم خیلی مشکل دارم .ممنون از اطلاع رسانی خوبتون .باتشکر 
سلام   اسامی اونایی که هر هفته برنده میشن رو تو سایت بزنین تا همه ببینیم اگه راست میگین.از 93 تا حالا هیچ اسامی تازه ای رو تو سایت ندیدم.ممنون
من ماشین میخوام

۱۱ مرداد ۹۴ ، ۰۰:۳۳ حمیدرضا حق نژاد

سلام الکییییییییییه
من دو ساله که از آپ استفاده میکنم ولى تاحالا یه دو هزاریم بزنده نشدم, سرکاریه جدى نگیرین 😃😃😃
سلام من شارژ زیادی  #۷۳۳*می گیرم  ولی نمی دونم چرا برنده نمیشم
۰۲ شهریور ۹۴ ، ۰۱:۰۱ سارا عیوض محمدی
سلام منم میخام برنده شم:-!
همشون الکیه گول این حرفارو نخورید...........
مسخره کردین ملت رو با اون قرعه کشی تون ....
بین خودتون قرعه کشی کردین بنام کی شد مدیرعامل یا معاون ؟
مردم. دیگه گول اینارو نمیخوره لطفا نه تبلیغ کنین نه جایزه بدین 
باسلام من دقیقااز اول افتتاحیه اپ همیشه خرید وپرداختم با این بوده ولی متاسفانه نوشته بودید شش امتیاز این مشخصه .....ٔ.....؟
۲۴ شهریور ۹۴ ، ۰۱:۲۳ خدا بخش یاراحمدزهی
سلام من برنده شو دم اما اسم من این جا نیست 

۱۹ مهر ۹۴ ، ۱۷:۴۳ صدیقه باقریان
باسلام.کمچانی پرشین رهجو به شماره اینجانب اس ام اس داد که برنده بن 800 هزارتومانی + یک ساعت سواج شده ام
من از کجا بدونم  این واقعیت داره .شماره تلفن هم نمی دهند.
و گفته اند 49000 هزارتومان درب منزل به انها دهم .
من که باورنمی کنم چون  اصلا من در کمپانی شرکت نکرده بودم
خالی بندهای حقه باز
سلام.به منم اس اومده ازکمپانی.الکیه واقعا؟
باسلام.کمچانی پرشین رهجو به شماره اینجانب اس ام اس داد که برنده بن 800 هزارتومانی + یک ساعت سواج شده ام 
من از کجا بدونم  این واقعیت داره .شماره تلفن هم نمی دهند. 
و گفته اند 49000 هزارتومان درب منزل به انها دهم
بن خرید مربوط به کجاست و اگر دریافت کردیم از کجا بدونیم سر کاری نیست
۰۳ آبان ۹۴ ، ۱۰:۵۰ طاهر بازگیر
سلام دوستان آپی ، من آند ساله تمام خریدها و پرداخت قبوضم رو با آپ انجام میدم و قطعا امتیاز بالایی دارم ، متاسفانه تا حالا چیزی برنده نشدم ، اصلا نمیدونم شمتره هام تو قرعه کشی هست یا خیر ، چون با چند تا خط از آپ بهره برداری میکنم و از خدماتش راضیم و کامون آسون شده و این جای تقدیر و تشکر داره ، لطفا میزان امتیازات من و گزارش حضورم در قرعه کشیها رو برام میل کنید ، با سپاس و آرزوی توفیق و توسعه کیفیت خدمات.
سلام من دوساله از ۷۳۳اسفاده میکنم هیچ خبری نشد چرا بادروغ برنامتون راه میبرین متاسفم براتون ملتو سرکار گذاشتین شعور معرفتم باشه براتون خوبه خجالت داره 
سلام خدمت دوستان چیه حرف الکی نگین ۷۳۳قانونیه کلاه بردارم نیست..رومردم بنده خدا اسم نزارین لطفا...
۲۷ بهمن ۹۴ ، ۱۵:۳۳ سیف ادیبان
امتیاز باید چقدر باشه نا برنده جایزه باشه
۱۲ فروردين ۹۵ ، ۱۲:۴۳ مسعودپیرحبی
همش‌الکی‌هستش.۴ساله‌تراکنش‌انجام‌میدم.ولی‌هیچی‌در‌نیومده.
برو بابا دروغگو های هیچی ندار
با‌سلام.شارژ‌هزار‌تومانی‌میخوایم‌مینویسه‌بانک‌شنا‌کمتر‌پنچ‌هزار‌تومان‌پشتیبانی‌نمیکنه....با‌جمع‌کنین‌این‌۷۳۳با‌این‌جایزه‌الکیشون

۲۳ ارديبهشت ۹۵ ، ۲۲:۲۸ امین اله مطهری راد( چکمه سیاه)
با سلام من هم مدت زیادیه از اپ استفاده میکنم ولی تا حالا جایزه نبردم خدا کنه برنده شوم لطف کنید اسامی برندهها را به صورت اسمس بفرستید
اینا هم خو را مسخره کردند
سلام خدمت همه دوستان من نمیدونم چرا اسمم تو هیچ قرعه کشی در نمیاد از آپ گرفته تا اول مارکت تا بانکا پس به این نتیجه میرسیم اینا همش سر کاریه چون اگه خیلی خم بد شانس باشی باید حداقل تو 15 سال یه دفعه یه چیزی برنده بشی ایتاهم جایزه میدن فقط به فامیلاشون

از وعده هایی که می دهید خداوند در روز رستاخیز از آن ها سوال خواهد کرد. آیا به وعده هایی که به مردم می دادید عمل کردید.؟ پس بچشید آنچه که در انتظارتان بود.
 لطفا منو برنده اعلام کنید09384934701
وقعان این قرعه کشی وجود داره
اگه یک آدم پیدا کردید که یک کلمه حرف راست بزنه جایزه داره همه به فکر پر کردن جیب خودشونن
سلام,واسه من پیام اومده ۱۰۳نفر برنده,اینا تعدادشون خ کمه ,چراا؟بعد جایزه ۶۰میلییونی چیه؟
سلام  لطفا مردم ایران را مسخره نکنید وکار کاسبی کذایی خودتان را جمع کنید من تا زمانی که خودم برنده نشم به  این تشکیلات اطمینان ندارم
۰۷ تیر ۹۶ ، ۱۹:۳۲ محمدحسین کدوری
سلام من الان چهار سال با ۷۳۳ شارژ یا قبض می‌پردازم چرا ما برنده نمی‌شیم مگه ما از زن پدریم یکی جواب بده لطفان اگه جواب درست ندارین بگین دیگه استفاده نکنیم ممنون 
۲۲ مرداد ۹۶ ، ۱۵:۲۳ علیرضا گندمیار
به من زنگ زن گفتن برده شدم ولی خبری از اوردن جایزه نشده
۱۳ بهمن ۹۶ ، ۱۸:۲۴ علی کردی نژاد
به من زنگ زده شد که برنده گوشی گلکسی. کارت هدیه 2 ملیون شدی. اسم ومشخصات دادرس من رو هم فرستادن. گفتن بعد 5 روز دیگه دستون مدرسه.  اما 10 روز گذشته خبری نیست

والا من در حال حاضر امتیازم 4هزاره ولی قبلاً از امتیازاتم شارژ خریدم وگرنه الان شاید 40هزار امتیاز هم داشتم،تا الان بیشتر از 1000تراکنش با آپ انجام دادم و چند ساله استفاده میکنم ولی هیچ وقت برنده آپ نبودم و نمیدونم این وفاداری ک میگن دقیقاً منظورشون چیه
سلام بعد عید بهم زنگ زدن که برنده یه تلویزیون ۴۸ اینچ سامسونگ به همراه تبلت شدی همه هزینه ها پرداخت شده حتی هزینه پست فقط ۸۷هزار تومن هزینه گارانتی باید پرداخت شه منم ریسک کردم پرداخت کردم هنوزم که هنوزه خبری نیست به اون شماره زنگ هم میزنم جواب نمیده همش دروغه فریب نخورید

وقعان این قرعه کشی وجود داره

 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی