پشتیبان شرکت آسان پرداخت پرشین

این وبلاگ متعلق به پشتیبانان دستگاه های شرکت آسان پرداخت پرشین می باشد

پشتیبان شرکت آسان پرداخت پرشین

این وبلاگ متعلق به پشتیبانان دستگاه های شرکت آسان پرداخت پرشین می باشد

پشتیبان شرکت آسان پرداخت پرشین

به نام خدا
با عرض سلام
این وبلاگ متعلق به پشتیبانان دستگاه های کارت خوان شرکت آسان پرداخت پرشین ( پرشین سوئیچ ) می باشد و هدف ارتباط این پشتیبانان با همکدیگر و بررسی مشکلات موجود پشتیبانان می باشد
امیدواریم تک تک شما عزیزان پشتیبانان شرکت آسان پرداخت پرشین زندگی خوب و آرامی داشته باشید

بایگانی

راههای ارتباطی با آسان پرداخت

دوشنبه, ۹ تیر ۱۳۹۳، ۰۴:۲۴ ب.ظ


راههای ارتباطی با آسان پرداخت

info@asanpardakht.ir
83333 021
 خیابان کریمخان‌زند، ابتدای خیابان خردمند جنوبی، شماره ۶۹ ساختمان آسان پرداخت پرشین.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۴/۰۹
پشتیبان آسان پرداخت

آسان پرداخت

پرشین سوئیچ

نظرات  (۲۹)

با سلام
آدرس دفتز نمایندگی پرشین سوئیچ خرم آیاد رو میخواستم یا شماره تماس آقای طهماسبی
با سلام
ادرس نمایندگی اسان پرداخت پرشین کرمان می خواستم یا شماره اقای برومند فر.
خواهشمندم پاسخگویی کنید
با سلام ایا پشتیبانان بیمه دارن اگه ندارن چرا پول بیمه ومالیات کسر میشه 
با سلام ادرس و تلفن شرکت اسان پرداخت در همدان میخواستم ؟
۰۵ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۱:۴۴ مهران ابراهیمان
در مورد بیمه پشتیبانان میخواستم چند سوال داشته باشم.من حدود سه سال است به عنوان پشتیبان شرکت کار میکنم بیمه نشدم.شرایط بیمه چطوری؟
۰۵ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۱:۴۷ مهران ابراهیمیان
در مورد بیمه پشتیبانان میخواستم چند سوال داشته باشم.من حدود سه سال است به عنوان پشتیبان شرکت کار میکنم بیمه نشدم.شرایط بیمه چثطوری؟
با سلام ، چرا به پشتیبانان و مشکلات اونا توجهی نمیشه ؟ نه بیمه داریم نه پولمون به وقتش داده میشه . مگه غیر اینه که همه شهرا و روستاهارو با مشقت زیاد میریم تا کار شرکت راه بیفته پس چرا به فکر ما نیستین ؟
سلام شماره دفتربیرجند رامی خواستم
 باسلام
شماره تماس نمایندگی خراسان جنوبی رو میخاستم
۲۰ بهمن ۹۶ ، ۱۷:۰۷ محمد زینلیان
 سلام لطفا 
آدرس نمایندگی در شیراز می خواستم ؟؟؟
۱۳ اسفند ۹۶ ، ۰۸:۱۰ حبیب الله دهقان
با سلام شماره نمایندگی پرشین سوئیچ در شهرکرد را می خواستم .
سلام، من چند بار از طریق خود اپلیکیشن پیام دادم جواب داده نشده، سوالم اینکه چرا برای خرید شارژ امتیازی داده نمیشه؟! برای کارت به کارت امتیاز داده میشه ولی شارژ خیر  ! 
۰۵ خرداد ۹۸ ، ۱۱:۲۳ محمد رضا کرمی بنابی
به اطلاع می رساند اینجانب چن تا شارژ گرفتم و یکبار هم انتقال وجه انجام دادم پول از حساب بنده کسر شده اما نه شارژیداریم  ونه انتقالی
۲۱ مهر ۹۸ ، ۰۰:۲۴ علی شیخ الاسلامی

چرا پول دستگاه که کم شده از پشتیبان بدبخت کم کردن من یک داخل قشم که دفتر اسان پرداخت بود کار کردم بعد اتمام قردادا دستگاههای که سه سال پیش کم شده بود از مک کم کرد بعد گفت اگر پیدا بشه پولش بهت می دیم من اداره کار شکایت کردم زنگ زدم بعد چند ماه گفتم شماره حساب بده تا حال هیچ خبر نشده ولی بازم من اداره کار شکایت کردم اداره کار جواب داده ما نامه به شرکت اسان پرداخت می فرستیم تا مشکل شما را حل کند امیدوار حل بشه

 

۲۱ مهر ۹۸ ، ۲۰:۳۲ وحید باقری حویق

من یک کتاب خواستم بخرم از آسان پرداخت اپ استفاده کردم پول از حسابم کم شد ولی اونا میگن پول واریز نشده شما میگین فردای همون روز واریز شده حالا من این وسط گیر کردم

۱۲ آبان ۹۸ ، ۱۱:۰۸ ادریس خلیل زاده

سلام لطفا آدرس نمایندگی تبریز را برام لطف فرمایید

با سلام

برای شماره 09360111035 از *733# پیام اومده که با شارژ 10000 ت مبلغ 15000 ت شارژ خواهد شد . ولی همچین اتفاقی نیافتاد و کلاهبرداری کردین.

سلام من بسته اینترنتی خریدم از  حسابم کسر شده اما برام فعال نشده 

میشه بگین چکار کنم ؟؟؟؟؟؟

۲۶ آبان ۹۹ ، ۱۰:۴۶ لقمان سلیمی

باعرض سلام اینجانم یک مشکل قضایی برایم پیش امده با دستور قضایی  جهت استعلام به دفتر شرکت در کرمانشاه مراجعه نموده وتقاضای مساعدت وهمکاری نمودم الان حدود ۴۰روز است امروز فردا میکنن منم اهل کرماانشاه نیستم از یه استان دیگه باید کلی هزینه کنم برا رفت و امد در این اوضاع بد اقتصادی  لطفا راهنمایی نمایید بنده چکار کنم لطفا به مدیریت گوشزد کنید ککم اذیت کنن ممنون میشم منتظر جوابم

۱۳ دی ۹۹ ، ۱۲:۴۱ یوسف ربیعی

سلام من خرید بسته اینترنت با *733#انجام دادم در تاریخ ۱۱/۱۰/۹۹با وجود کسر از حساب بسته فعال نشد 

باید چکار کنم 

 

با سلام متاسفم که شرکت هیچ راه ارتباطی و پشتیبانی و شکایات نداره یه شماره درج شده که پیغامگیر هست واقعا چطور روی شرکت نظارت میشه حدود یک سال و نیم هست مدارک و ضمانت تحویل شرکت دادم برای تحویل دستگاه پوز سیار چندین مرحله هم مراجعه کردم هیچ جوابی دریافت نکردم

۰۲ مهر ۰۰ ، ۱۳:۵۳ سعید ریسی

باسلام بنده سه سال هست همکاری میکنم بدون بیمه خواهشمندم اگر واقعا شامل ما پشتیبانان میشود پیگیری کنید

با سلام 

تا الان دو یا سه باره از طریق آپ قبض بدهی موبایل رو تسویه میکنم ولی گوشیم وصل نمیشه ولی پول از حساب بنده برداشت میشه. و مجددا در سامانه همراه اول پیام میدم که به خاطر بدهی خط قطعه. با سامانه ۹۹۹۰ و دی جی پی که اقدام میکنم تلفن وصل میشه . لطفا پاسخ بدید پول من کجا میره و چطور باید پیگیری کنم.

۰۹۱۲۲۳۸۴۱۰۶ 

۱۲ شهریور ۰۱ ، ۰۱:۳۴ حمیدرضا سلامتی

سلام .نمایندگی نیشابور  اقای عارفخانی به شماره موبایل 09393831005حدود 4 ماه است دستگاه منو برای تعمیر برده و پس نمی دهد.و بهانه های مختلف. اخرین بهانه این است بدون رضایت من دستگاه را باطل و برگشت داده است. ولی قسمت جالب انست که مبلغ ودیعه من به حسابم واریز نشده. بهرحال ضمن ابراز نارضایتی شدید من دستگاه را لازم دارم .ایشان جوابگو نیست.من به کی شکایت و پیگیری کنم؟ ممنون

چرا بیمه تکمیلی مارا قطع کردید۲۳۷۷۹

 

 

 

 

۱۶ اسفند ۰۱ ، ۱۸:۳۰ کمال حسن زاده

سلام من الان حدود 10سال است از آپ استفاده میکنم وهیچ گونه مشکلی نداشتم وتشکر میکنم از آپ ولی متاسفانه نارضایتی زیادی از تالی دارم اصلا به هیچ یک از تعهدات خودش پایبند نیست هرچی به تالی هم اعتراض میکنم با چند حرف الکی میخواد من رو راضی کنه من چوب خط هایم از 1131هم گذشته باید الان اعتبار من 10میلیون بیشتر باشه وکارت من الان برنز است ولی تالی 2/500/000به من اعتبار میده هم 5میلیون رو نداد هم 10میلیون لطفا شما برسی کنید چون تالی جوابگو نیست باتشکر از برنامه آپ 🙏

۲۵ دی ۰۲ ، ۱۲:۵۰ مجیدنوروزیان

باسلام چراشرکت اسان پرداخت اهمیت به کارتخوان نمیده الان شرکت پارسیان جلوترفقط پولش واستون  مهم ولی خدمات صفرفقط بلدن اپلیکشن درست کنند

۲۵ دی ۰۲ ، ۱۳:۰۴ مجیدنوروزیان

باسلام وعرض ادب من هیچ توهین به کسی ندارم ولی پشتبان نبایدازپدیرنده فشح بشنودبخاطربی اهمیت بودن نمایندگی وشرکت اگه نمیتونیددستگاهتون جمع کنیدفقط تراکنش وماهیانه بخاطردرامدش واستون مهم ولی خدمات صفر دستگاهتون مشکل داردحتایک باطری نمیدن دستگاه مشکل داردولی نمایندکی اهمیت نمیده 

یعنی ضعیف ترین پشتیبانی برای این شرکت است آدمو به گوه خوردن میندازه علی الخصوص استان اردبیل دستگاه من تمپر شده بود فرستادم برا تعمیر بعد از چند ماه دستگاه به دستم رسید شارژر دستگاهو برداشته بودن الانم باز تمپر شده یعنی یک هفته کار نکرد اگه دستگاه و شرکت خوب میخواین سراغ این شرکت نرین

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی